czwartek, 9 kwietnia 2015

Wiosna :) a wraz z nią ja :*

Hej kochani :*

 Dziękuje za takie miłe komentarze w poprzednim poście  żeby tak dalej :*. Wiosna a z nią nie długo wakacje. Wiosna razem z nią trzeba by schudnąć :) więc ja i Iwona zaczęłyśmy biegać. Ale coś nie wyszło . pierwszy dzień kiedy się spotkaliśmy zaczęłyśmy biegać . Na chwile się zatrzymałyśmy :). Mówię do Iwony :
-Może zrobimy zdjęcia na bloga do posta?
-Oczywiście.
Zrobiliśmy kilka zdjęci. No i co mój tata podjechał i mówi:
-Kupić wam coś w sklepie??
-Oczywiście!! mówimy
-A co coś słodkiego :) !!
Kupił  nam oreo pyszne:) i to było tyle z naszego biegania:).
A wy jak spędzicie czas na wiosnę ? Co robicie ? :)    



Nasze super selfie w czasie Wiosennego biegania :* było świetnie.

A to Iwona ze swoimi psiakami :) Jeśli chcesz dowiedzieć się wiele ciekawostek ,tresury psa to tu znajdziesz : http://psyy-pies.blogspot.com/ To blog Iwonki :*

17 komentarzy:

  1. Grunt to sie zmotywowac, a potem to z górki. Powodzenia w bieganiu ! :)

    http://mikijiu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje z komentarz :) tak grunt to motywacja ;) za ciekawił mnie twoj blog ;) obserwuje go :)

      Usuń
  2. Lubie wiosnę ale uwielbiam lato! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak wiadomo wakacje i cieplej :) Dzięki z komentarz :)

      Usuń
  3. Moje bieganie zawsze kończy się tak samo haha
    Super te pieski!:)

    Pozdrawiam! ♥
    http://personalna-galaktyka-absurdu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak standard :) wszyscy kończymy tak samo :) zachęcam do dalszego komentowania i czytania postów ♥ zaobserwuje twojego bloga :) a ty mojego :) ♥

      Usuń
  4. Ja w czasie wiosny to najcześciej jeżdze rowerem lub na rolkach :)
    Obseruje i pozdrawiam, Madda
    http://lubonskikb.pl/wp-content/uploads/2012/12/anonim.jpg

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. OO ja też zawsze jeżdżę na rolkach i rowerze ale chciałam coś zmienić ♥ pozdrawiam :) i dziękuje za komentarz :)

      Usuń
  5. Oo Pani iwonka pięknie z pieskami wyszła i na pewno odwiedzę jej bloga.
    Co powiesz na wspólną obserwację?
    Pinaxi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo chętnie ♥ zaobserwuje ♥ zachęcam do czytania i komentowania postów ♥

      Usuń
  6. No to powodzenia przy kolejnej próbie :D Super zdjęcia :)
    http://sloiczeknutelli.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuje z komentarz ♥ zachęcam do komentowania i czytania ♥ do zaserwowania też ♥

      Usuń