środa, 8 kwietnia 2015

Szkoła mówi wracaj :( !!!

Hej :*
Szkoła !! nie chętnie tam wracam ale MUSZĘ. Ale w sumie to spotkałam się z przyjaciółkami :*. Takie nudy na tych lekcjach że szok.Dzisiaj muzyka z naszą Korgą ona jest dziwna.Grałam na flecie wow. A tak po za tym to może przedstawie wam moje Przyjaciółki <3

 Moje kochane :* to może przedstawie (lewa):Gabrysia,Iwona,i ja (prawa) Klaudia,Weronika,Wiktoria . A na drugim planie koleżanka niezbyt ją lubię więc nie wchodzi w skład paczki :*. Zapomniałam wspomnieć że Iwona i Gabrysia prowadzią blogi podam linki warto spojrzeć i przeczytać posty Gabi : http://zdwojonasila.blogspot.com/ Iwona prowadzi bloga o pieskach:http://psyy-pies.blogspot.com/                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                     
Tu nasze Chwile Razem <3.Nasze fotki :*                                                                                  

9 komentarzy:

  1. Ładne zdjęcia :)
    Ja ogólnie lubię szkołę,gdyby nie nauka..;)
    nataszablogg.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje za komentarz :) gdyby nie nauka :) obserwuje cię :)

      Usuń
  2. ja dopiero jutro wracam do szkoły, bo byłam chora, więc wszystko jeszcze przede mną
    pozdrawiam :)
    Miooodziablog-klik <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje za komentarz :) zdrówka życzę :) obserwuje cię :)

      Usuń
  3. Fajne zdjęcia, szkoła mogłaby być, ale bez lekcji ;DDD
    Obserwujemy? Odpowiedź u mnie na blogu
    http://klaudiaworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje za komentarz już odpowiedziałam na blogu :) już zaobserwowałam więc ty tez :)

      Usuń
  4. po weekendzie szola znowu bedzie to samo mowila ;/
    byle do majowego weekendu ♥

    zapraszam serdecznie : gertrama.blogspot.com
    Proszę o poklikanie u mnie w najnowszym poście, do wygrania post promujący! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje za komentarz :) fajnie jak bym to ja :) przydało by się na początek ruszyć z kopyta :)

      Usuń
  5. Ładne zdjęcia ♥
    Zapraszam do mnie, dopiero zaczynam :)
    http://kinga-kiinga.blogspot.com/?view=classic

    OdpowiedzUsuń