poniedziałek, 6 kwietnia 2015

Poznajmy się!!

Hej :*

Nazywam się Elwira,mam 13-lat.Interesuje się fotografowaniem,projektowaniem ubrań xD. Zawsze chciałam mieć bloga , więc jest :D.Będę  starać się pisać regularnie , czyli tak 2 razy w tygodniu do każdego posta będę starać się dodawać zdjęcia zależy o czym będę pisać.W postach będziecie mogli czytać o moich przeżyciach różnych rzeczach.Opowiem wam o moich przyjaciółkach xD są tak samo stuknięte jak ja :* <3.
Mam nadzieję że będziecie komentować moje posty i śledzić mojego bloga :D.

                                                                             
Tak to moja skromna osoba :D. Jakie pierwsze wrażenia?? xD                                                                        

















                                                                                         

2 komentarze:

  1. super zaczynasz, jednak ja zmieniłabym czcionkę na bardziej czytelną ;)
    plainess[klik]

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuje :) weżnę sobie twoją rade do serca :)

    OdpowiedzUsuń