poniedziałek, 1 czerwca 2015

Piłkareczki :*

Hej !

Długo mnie nie było no ale jestem.Tyle rzeczy się zdarzyło.Jak wiecie miała te zawody no i WYGRAŁYŚMY wojewódzkie ale w finale już tylko 2 miejsce :'( No ale są medale.To się liczy :)Po zawodach w Milanowie pojechaliśmy do McDonalds było super. Pośmiałyśmy się :d po żartowałyśmy xD i powrót do domu.Byłam bardzo zmęczona a kiedy już wróciłam do domu było ok.18.00 a  wyjechałam z domu o 6.30 a tu naglę BURZA było strasznie .Ale kiedy położyłam się do łóżka to była tak 20.30 i zamknęłam oczy i zasnęłam.A w następny dzień do szkoły...
masakra.Urodziły mi się też króliczki i kotki słodkie.Tu parę fotek z wyjazdu
Moja wyżerka mniam :P
Obżeramy się blog Iowny psyy-pies.blogspot.com blog Gabryś zdwojonasila.blogspot.com








Nie ma  to jak selfie w Mcdonalds :d
Wariatka totalnie :D
                                                                                                        Pozdrawiam miłego dania :D  papa :*                                                                                           

7 komentarzy:

  1. trochę smutne, że zawodniczki, nawet tak młode żywią się w "maku", ale cóż... nie mówj tzw "biznes". gratulacje z drugie miejsca! :) pierwsze zdjęcie bardzo fajne :)
    pozdrawiam,
    Vivi:)

    Vivienne Night Blog
    www.vivinight.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję 2 miejsca. Ja też tak ostatnio miałam. Na finał konkursu tanecznego trzeba było wstać o godzinie 5:30, a wróciłam po 21. Rozumiem Cię.
    Pozdrawiam i zapraszam na nowego posta,
    wesolepupile.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny post :) gratuluje miejsca :)
    Bardzo ładnie wyglądasz na zdjęciach :)
    Pozdrawiam
    http://dominikax.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. gratuluję :)

    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratki, jest dobrze! Fajne fotki
    U mnie nowy post, miło będzie jak wpadniesz.

    http://odbicie-lustra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajnie, gratuluję! :)
    Bardzo proszę o poklikanie w linki u mnie w poście,bardzo mi na tym zależy. Jeżeli poklikasz napisz,a ja się odwdzięczę. :)

    http://martynencjatestuje.blogspot.com/2015/08/wishlist-dresslink.html

    OdpowiedzUsuń
  7. gratulacje :)
    mogłabyś poklikać w moim nowym poście? :)
    http://www.czillen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń